Klachten
Klachtenregeling in de praktijk
In onze praktijk werken wij actief aan het verbeteren van zorg en de patiëntveiligheid. Mogelijk heeft u het gevoel dat u niet goed geholpen bent en heeft u een klacht. Zowel voor u als voor ons is het belangrijk dat dit besproken en zo mogelijk opgelost wordt. U kunt een klacht indien door onderstaand formulier in te vullen. Ook kunt u bij de assistentes een klachtenformulier vragen en invullen. Nadat u een klacht heeft ingediend, gaan wij samen met u en de zorgverlener deze bespreken. Wij proberen binnen 2 weken een eerste reactie aan u te geven.
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Heeft u een klacht en mochten wij er samen niet uitkomen ,dan kunt u contact opnemen met Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Deze stichting kan helpen door middel van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en kan samen met u een oplossing zoeken voor uw klacht of probleem. Verdere informatie kunt u vinden op hun website.