Header afbeelding
Bazuindreef 25 3845 DA Harderwijk Tel:0341 - 434643 Spoed 0341 - 417591

Klachten

Klachtenregeling in de praktijk

In onze praktijk werken wij actief aan het verbeteren van zorg en de patiëntveiligheid. Mogelijk heeft u het gevoel dat u niet goed geholpen bent en heeft u een klacht. Zowel voor u als voor ons is het belangrijk dat dit besproken en zo mogelijk opgelost wordt. U kunt een klacht indien door onderstaand formulier in te vullen. Ook kunt u bij de assistentes een klachtenformulier vragen en invullen. Nadat u een klacht heeft ingediend, gaan wij samen met u en de zorgverlener deze bespreken. Wij proberen binnen 2 weken een eerste reactie aan u te geven.

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg

Heeft u een klacht en mochten wij er samen niet uitkomen ,dan kunt u contact opnemen met Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Deze stichting kan helpen door middel van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en kan samen met u een oplossing zoeken voor uw klacht of probleem. Verdere informatie kunt u vinden op hun website.

Klachtenformulier voor de praktijk

NB Gebruikt u dit formulier niet voor medische vragen. Neem hiervoor telefonisch contact op met de praktijk.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord